Kategoria: Myynti verkossa

Autamme verkkokaupan suunnittelussa, määrittelyssä ja kilpailutuksessa. Etsimme tavoitteisiisi oikeat strategiat, kanavat ja teknologiat, jotta voit ryhtyä pyörittämään menestyvää verkkokauppaa.

Lue palveluistamme Pyydä tarjous

108 artikkelia

Koulutusten verkkokauppa on mielikuva, jota ei tarvitse ymmärtää kirjaimellisesti

23.4.2024

Virpi Blom

Webinaaritallenne: B2B-verkkokauppa – eri mallit ja menestystekijät

26.3.2024

Mikko Jokela

Miksi verkkokauppa päädytään toteuttamaan räätälöidysti?

12.2.2024

Mikko Jokela

Ramirent uudistaa digipalveluitaan asiakaslähtöisesti – North Patrol konsulttitukena hankkeessa

5.2.2024

Mikko Jokela

Tekoäly verkkokaupan tukena

23.1.2024

Mikko Jokela

Julkaisujärjestelmät ja verkkokauppa-alustat Suomessa

13.9.2023

Mikko Jokela

Webinaaritallenne: Verkkokauppojen erilaiset mallit ja suunnittelun lähtökohdat

24.8.2023

Mikko Jokela

Navigointimekanismien malleja 5: Megamenu oikopolkulistana

13.6.2023

Virpi Blom

Mannerin rohkea järjestelmäuudistus

11.5.2023

Mikko Jokela

Koostettavat ratkaisut – Mihin ne sopivat ja mihin eivät?

3.4.2023

Kimmo Parkkinen

Hakuratkaisun anatomia – millainen haku tukemaan tiedon löydettävyyttä?

23.3.2023

Noora Linnermo

Datakatsaus

SaaS-hakuratkaisut kotimaisilla sivustoilla 2023

7.3.2023

Kimmo Parkkinen

Datakatsaus

Suosituimmat rajapintalähtöiset CMS-tuotteet Suomessa ja Pohjoismaissa

10.1.2023

Mikko Jokela

Älykäs verkkokauppa helpottaa ostamista ja luo miellyttävämmän asiointikokemuksen

10.11.2022

Mikko Jokela

Gartnerin näkemyksiä verkkokauppamarkkinan kehityksestä

20.9.2022

Mikko Jokela

Mihin Shopify-verkkokauppa soveltuu?

31.8.2022

Mikko Jokela

Katsaus suomalaisiin Shopify-toimistoihin

31.8.2022

Mikko Jokela

Jyväskylän ammattikorkeakoulu haki inspiraatiota verkkokaupoista

16.8.2022

Noora Linnermo

Datakatsaus

Maksutavat isoissa kotimaisissa verkkokaupoissa 2022

1.6.2022

Perttu Tolvanen

Datakatsaus

Verkkomaksuvälittäjät isoissa verkkokaupoissa Suomessa 2022

1.6.2022

Perttu Tolvanen

Erilaiset lähestymistavat verkkopalveluiden toteutukseen

30.5.2022

Mikko Jokela

Datakatsaus

Webin teknologiat Suomessa 2022

6.5.2022

Perttu Tolvanen

Koulutusten verkkokaupat – kolme eri konseptia ja kehitysvaihetta

15.2.2022

Perttu Tolvanen

Erilaiset kuluttajille suunnatut verkkokaupat

24.1.2022

Mikko Jokela

Miksi Magenton markkinaosuus on romahtanut?

2.11.2021

Heikki Toivo

Datakatsaus

Isojen kotimaisten verkkokauppojen teknologiat vuonna 2021

27.10.2021

Heikki Toivo

Kierroksella Valion uudessa ruokatuotteiden B2B-verkkokaupassa

13.10.2021

Perttu Tolvanen

Kansainvälisten tutkimusyhtiöiden näkemyksiä DXP-alustoista

12.10.2021

Mikko Jokela

Magenton Open Source -version lopun alku?

1.10.2021

Heikki Toivo

M2-Kotien verkkopalvelu auttaa vuokra-asunnon löytymisessä

6.9.2021

Mikko Jokela

Tulossa kiinnostavia koulutuksia

Webinaari

Parhaat muotoiluratkaisut tuote- ja palvelusivuille

Verkkosivustojen olennaisimpia sisältöjä ovat ne palvelut tai tuotteet, joita käyttäjille tarjoillaan asiakaspolun päätepisteenä ratkaisuksi tämän tilanteeseen ja tarpeisiin.

Esiteltävä tuote/palvelu voi olla maksullinen tai maksuton, konkreettinen tai konseptuaalinen, vaikkapa koulutus, kunnallinen palvelu, tukimuoto, asiointipalvelu, ostettava tuote tai muu ratkaisu.

Tuotteiden tai palvelujen verkkosivuille on ajan saatossa muotoutunut hyviä esittelykäytäntöjä, joista monet on lainattu verkkokauppojen innovatiivisista ideoista.

Mitä käyttäjät odottavat löytävänsä tuote- ja palvelusivuilta? Millaiset elementit ovat hyödyllisiä, ymmärrettäviä, opittavia ja kaikin tavoin käytettäviä?

Webinaarissa esitellään havainnollisia malleja ja esimerkkejä, vertaillaan ratkaisujen hyviä ja huonoja puolia ja vastaillaan osallistujien kysymyksiin.

Tarkemmat tiedot

Ajankohta: 15.5.2024 klo 10:00

Kesto: 1h

Hinta: maksuton

Kouluttajat

Konsultti

Virpi Blom

Ilmoittaudu webinaariin

Webinaari

Onnistu verkkopalvelun sisältöuudistuksessa

Verkkopalvelun sisältötyöhön tartutaan silloin, kun
- ollaan uudistamassa verkkopalvelua
- kun se ei palvele organisaation tavoitteita.

Asiantuntijamme Anna Availa ja Camilla Heikkilä pureutuvat keskiviikkona 22.5.2024 kello 10–11 järjestettävässä webinaarissa tarkemmin siihen, miten verkkopalvelukonsepti taivutetaan sisällön tarpeisiin palvelemaan organisaation tavoitteita.
Webinaarissa käydään läpi mm.
- miten sisältötyössä huolehditaan, että verkkopalvelu toteuttaa organisaation tavoitteita ja sisältöstrategiaa
- miten verkkopalvelukonseptia sovelletaan sisältötyössä ja miten se saatetaan sisällöiksi ja sivurungoiksi
- miten sisällöntuotantoa suunnitellaan ja tuetaan niin, että verkkopalveluun työkalut ovat tarkoituksenmukaisessa käytössä.

Webinaari on erityisesti sinulle, jolla on edessä verkkopalvelun sisällön uudistaminen tilanteessa jossa,
- verkkopalvelun konsepti on muuttunut merkittävästi eikä se vastaa enää organisaation tarpeita
- julkaisujärjestelmä on vaihtunut
- kyseessä on laaja tai monimutkainen verkkopalvelu
- sisällöntuottajia on paljon ja kaikki eivät ylläpidä sisältöjä säännöllisesti
- sisällöntuottajia on vähän ja heidän pitää saada tuotettua sisältöä mahdollisimman kustannustehokkaasti.

Webinaari on maksuton ja kaikille halukkaille avoin, tervetuloa mukaan!

Webinaarin tallenne tulee myös saataville ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisi mukaan live-esitykseen, voit saada linkin tallenteeseen myöhempää katsomista varten.

Tarkemmat tiedot

Ajankohta: 22.5.2024 klo 10:00

Kesto: 1h

Hinta: maksuton

Kouluttajat

Konsultti

Anna Availa

Ilmoittaudu webinaariin

North Patrol auttaa onnistumaan

Meitä on kymmenen konsulttia, kaikki kokeneita suunnittelijoita tai teknologia-asiantuntijoita. Joka vuosi viemme läpi yli 50 projektia, joissa autamme hankkeensa eri vaiheissa olevia asiakkaitamme luomaan uusia digipalveluja ja tietojärjestelmiä. Asiakkaamme ovat olleet erittäin tyytyväisiä työhömme (arvosana 9,5/10), ja monet heistä palaavat asiakkaiksi yhä uudestaan.

Olemme apunasi, kun kaipaat puolueetonta näkemystä teknologiavalintoihin, kirkastusta palvelukonseptin ideaan, tarkennusta vaatimusten määrittelyyn, konkreettista tukea tarjouskilpailuun tai ohjausta toteutusprojektin läpivientiin.

Ota selvää firmastamme

Miten erotumme kilpailijoistamme?

  • Digipalveluiden suunnitteluun erikoistuminen

    Olemme erikoistuneet digipalveluiden laadukkaaseen suunnittelutyöhön ja vaatimusmäärittelyyn. Missiomme on auttaa asiakkaita onnistumaan hankkeissaan luomalla mahdollisimman hyvät lähtökohdat toteutusvaiheelle – oli sitten kyse ketterästä toteutuksesta omalla tiimillä tai kumppanin kanssa tehtävästä hankkeesta tai julkisesti kilpailutettavasta urakasta.

  • Emme myy koodausta emmekä lisenssejä

    Moni teknologiakonsultti suosittelee asiakkailleen teknisiä ratkaisuja, joita sama talo myös toteuttaa. Meillä tätä vinoumaa ei ole, koska meiltä ei voi ostaa koodausta tai lisenssejä eikä meillä ole riippuvuuksia teknologiatoimittajiin. Näkökulmamme ohjelmistomarkkinaan on laaja-alainen. Tavoitteena on aina löytää asiakkaalle parhaiten soveltuva ohjelmistoratkaisu, oli se sitten räätälöity ratkaisu, saas-palvelu, avoimen lähdekoodin alusta tai näiden yhdistelmä.

  • Tehokkuus, tavoitteellisuus ja tuloksellisuus

    Toimeksiannoillemme sovitaan aina konkreettinen lopputuotos, jonka avulla asiakas pääsee hankkeessaan eteenpäin. Hioutuneiden menetelmiemme ja kokeneiden konsulttiemme ansiosta pystymme tuottamaan sen tehokkaasti, yllättävän vähäisillä työmäärillä, ja rahallesi syntyy vastinetta.

Siirry takaisin sivun alkuun