Verkossa tarjottavat B2B-myyntikanavat ovat murroksessa. Yhä useammin digitaalisten palveluiden kehityspanostukset kohdistuvat yritysasiakkaille tarjottaviin kanaviin. Nämä palvelut ovat usein hyvin organisaatiokohtaisia, mutta haasteissa, tavoitteissa ja ominaisuuksissa on myös paljon yhtäläisyyksiä.

Tämän selvityksen tavoitteena on antaa vinkkejä, neuvoja ja vertaistietoa digitaalisten palveluiden kehityksestä vastaaville henkilöille. Selvityksen tulokset tullaan julkaisemaan kaikille kyselyyn vastanneille, joten osallistumalla saat arvokasta tietoa siitä, olisiko sinulla jotain opittavaa muiden ratkaisuista, vai olisiko oma palvelusi jopa markkinoiden monipuolisin ja tuloksellisin myyntikanava?

>> Vastaa kyselyyn

B2B-myyntikanavalla tarkoitamme verkkopalvelukanavia,

  • jotka on suunnattu organisaation yritysasiakkaille, jälleenmyyjille tai muille sidoskumppaneille,
  • joihin asiakkaat tyypillisesti kirjautuvat sisään omilla tai yrityskohtaisilla käyttäjätunnuksillaan, sekä
  • joiden kautta asiakkaat voivat tehdä tilauksia, ostaa lisäpalveluita, saada raporttimuotoista informaatiota, saada myynti- tai koulutusmateriaalia käyttöönsä, tai muuten asioida organisaationne kanssa.

Voitte myös vastata kyselyyn, mikäli B2B-myyntikanavan käyttöönotto on yrityksessänne vasta harkinnassa.

Toivomme, että vastaisit parhaan tietosi mukaan kaikkiin kysymyksiin. Varsinaisia pakollisia kysymyksiä kyselyssä ei ole, joten etenemisen kannalta vastaaminen ei ole välttämätöntä. Kyselyyn vastaaminen vie 10-15 minuuttia. Suosittelemme käyttämään vastaamisessa tietokonetta tai tablettia (mieluummin kuin kapeanäyttöistä mobiililaitetta).

>> Vastaa kyselyyn

Kaikille vastaajille postitamme marraskuussa kiitokseksi Ortliebin vedenkestävän, retkeilyyn soveltuvan, monipuolisen ensiapupakkauksen.

Lisäksi postitamme vastaajille infografiikkaa sisältävän julistemuotoisen tulosyhteenvedon alkuvuodesta 2018. Tulokset raportoidaan monesta vastauksesta muodostuvina kokonaisuuksina niin, etteivät yksittäiset organisaatiot tai henkilöt ole niistä tunnistettavissa.

>> Vastaa kyselyyn

Kysely on vastattavissa pe 17.11.2017 saakka.

Selvityksen toteuttaa teknologioista ja toteuttajatahoista riippumaton konsulttiyhtiö North Patrol. North Patrol auttaa asiakkaitaan vaativien verkkopalveluhankkeiden suunnittelussa, teknologiavalinnoissa ja hankintojen kilpailutuksissa.

Lisätietoja selvityksestä:
Web & Digital Business Expert  Mikko Jokela, puh. 040 588 9720, etunimi.sukunimi@northpatrol.com
» Ota yhteyttä!

Aiempi verkkokauppaselvityksemme: