Koostamme noin kaksi kertaa vuodessa kiinnostavimmat verkkokauppoja ja asiointipalveluita koskevat artikkelit uutiskirjeeksi.
Jos haluat pysyä ajantasalla siitä mitä verkkokauppojen ja asiointipalveluiden maailmassa tapahtuu, niin laita nimi listalle! Lupaamme, että et joudu viikottaisen spammin kohteeksi! Saat meiltä huolella toimitetun viestin korkeintaan kolme kertaa vuodessa!
Esimerkkejä verkkokauppoja ja asiointipalveluita käsittelevistä kirjoituksistamme
Asiakastarinoita Web-ostajan oppaassa
- Case: Eckerö Line onnistui monimutkaisessa verkkokauppauudistuksessa
- Case: Punainen Risti tuo vapaaehtoiset digiaikaan Oma Punainen Risti -palvelulla
- Case: Pauligin Mun Kahvi kannustaa yksilöllisen kahvipaketin suunnitteluun
Tietoa verkkokauppa-alustoista
- Verkkokauppa-alustat Suomessa 2018
- Verkkokauppa-asiaa podcast-muodossa
- Julkaisujärjestelmät ja verkkokauppa-alustat Suomessa
B2B-myyntikanavaselvityksemme tulokset
- Digitaalisen B2B-myyntikanavan erilaiset roolit
- B2B-palvelukanava on asiakkaan VIP-aitio
- B2B-myyntikanavalla ei ole tyypillistä asiakasta
- Hyvän asiakaspalvelun komponentit B2B-myyntikanavassa
- B2B-myyntikanavan tärkeimmät toiminnallisuudet
- B2B-kanavan keskeiset integraatiot ja taustajärjestelmien roolit
- Tuotetiedot ovat B2B-myyntikanavan kivijalka
Tutustu selvityksen lähtökohtiin, tuloksiin ja vastaajien taustatietoihin. Selvitykseen liittyviä tulosartikkeleita julkaistaan lisää alkuvuodesta.